Noooooooo!

Hej på er! Idag har jag vatt i skolan och det va en kort dag för vi hade inte den sista lektionen så tog bussen hem tio över 1, skönt! Och i o med det är typ 4 skoldagar kvar innan sommarlov så har vi inte så mycket att göra plus jag är klar med allt. Så vi som va klara kunde va lediga imorn. Så det blir en "lång helg" för min del. Plus nästa vecka är vi lediga torsdag,fredag och måndag, kan det bli bättre? nej! Föresten, satte mig på bussen i morse och skulle lyssna på musik, tror ni inte mina hörlurar typ bara lägger av? jo klart dom ska göra de! Jävla piss.. Men jag fick ju med hörlurar till mobilen men det är ju såna som inte passar öronen, som bara trillar ut. Helt värdelösa!


R.i.p mina hörlurar :(



Helt värdelösa! Passar ju inte öronen, trillar ut, hårda, hör knappt musiken. Tummen ner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0