Min helg

Dålig uppdatering från min sida men det har ju varit helg och då vet ni att man inte sitter vid datan, iallefall inte jag. Så nu tänkte jag berätta vad som hänt i helgen.

Fredags- Jennie mötte mig på stationen så tog vi bussen hem och sen kom fler och fler folk och tillsist bar vi hem till My som hade fest. Vi stack väl där ifrån 12-halv 1 vidare till Kävlinge. Sen körde Viktor oss hem.
Lördags- Vi gick och åt en pizza efter vi hade vaknat, riktigt gott va de! Sen va de inte alls planerat att det skulle va folk här hemma men det blev det tillslut endå haha. Men det va trevligt!
Söndags- Jennie,viktor och louise sov här från lör-sön så vi bestämmde oss för att gå till sibylla och äta (igen) men jag tog bara en hamburgare denna gången. Sen på kvällen bara mös jag och älsklingen framför tvn.

Men andra ord det blev en lyckad helg!


Förra veckan när det va så fint väder så grillade jag och älsklingen lax. FYFAN va gott det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0