Ååååhhh!

Det fungerar fortfarande inte att koppla in mobil i datan så jag kan föra över bilder, hur ska jag göra då i fortsättningen? lönt jag ens har mobil om den inte fungerar -.- men har funderat på att byta till en iphone 4 istället för denna börjar bli sleden, pdet börjar även bli glapp där man kopplar in hörlurarna.

Aja nog om mina problem haha, idag va det skola och denna dagen brukar va så satans dryg men det va den inte idag vi fick sluta efter lunch! så tog bussen hem 10 över 12, skönt! Och imorgon är det fredag och då slutar jag halv 1. En annan bra sak är att min helg kommer bli sjuk bra känns det som.
Fredag(imorgon)- Bara va hemma och mysa och äta god mat med pojken.
Lördag- Fest!!
Söndag-Sova
Känner på mig att detta kommer bli en toppen helg, hoppas de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0