Som hittat!

Hej på er! Idag har de varit full rulle så har inte hunnit blogga men nu är jag här. Idag va de skola som en helt vanlig dryg tisdag 09.40-14.30 sen hem och gå ut med Ludde sen hem till mamma för att sälja tre tröjor till Kristians lillasyster och sen sålde jag en väska i skolan så sammanlagt fick jag 300:- . Sen åkte jag till center syd med mamma klockan 6 för att köpa ett par ljusa jeans för endast 100:- på cubus. jeansen va de enda jag hade tänkt faktist men som vanligt får man alltid hem en massa andra saker haha. Sen om jag ska erkänna så va jag faktist på center syd igår också och köpte ett par skor och ett skärp och dom bilderna kommer senare för dom är på digitalkameran. Lägger upp bilderna från dagens köp nu för sen ska jag kila ska kolla på svenska maffia. Äntligen fredag imorgon yeeess!

jeansen och pilot spegelglas ögon från cubus sammanlagt 139:-


Tygskor från scorett, 100:- som hittat!


skal till mobilen, 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0