Rea och svar på tal



Ja jag handlar kläder, precis som alla andra gör! Men det är ofta jag lägger in nya kläder jag handlat. Och nä jag har inget jobb. Var jag får pengar ifrån? Mitt studiebidrag, så det är inte så mycket att hurra för. Men jag är inte den som slösar pengar på onödigt skit. Utan då sparar jag häldre mina pengar till något jag verkligen vill ha och tittat på länge. Tex dessa byxorna, men 399:- är för mycket tycker jag. Och då väntar jag häldre nån vecka tills dom är på rea, precis som jag gör med alla andra saker. Dessa byxorna köpte jag för 174:- och det är lagom tycker jag. Jag handlar nästan aldrig för "vanligt pris" därför jag får mycket för pengarna :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du är en riktig tur tjej som hittar bra billiga grejor,andra är bara avundsjuka för att dom betalar fullt pris ha ha.Dom har inte näsa för affärer som du har.Du är en riktig affärskvinna,du kan va stolt över det! kramizar

2011-06-21 @ 06:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0