Lat

*gäsp*, hej! Har inte skrivit på ett tag och till mitt försvar är det för det är sommarlov och då blir man lat för då sover man heeeela tiden. Men tyckte det va påtiden att slänga in ett inlägg nu iallefall. Kan berätta lite om helgen som blev helt perfekt.
Fredags- Jag och älsklingen va bara hemma och tog det lungt och myste. Och jag lagade tre rättersmiddag, mums!
Lördags- Då va de fest! Träffa folk jag inte träffat på skit länge så det va skoj. Mindre roligt va de att Kristian tappade bort sina nyklar och mina nyklar låg i lägenheten så vi fick sova hos min mamma haha. Men som tur va hade dom hittat nyklarna så vi kom in nästa dag.
Söndags- bara tog det lungt!


Förrätt: Bruschetta Toselli



Varmrätt: rostbiff, potatissallad, Baconlindad haricot verts & rödvinsås


Efterrätt: Vit chokladmousse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0