jag sökte dig och fann mitt hjärta

Hej! Idag har jag hunnit med mycket (känns det som) först åkte jag till nova med mamma och där va sinnes mycket rea men jag köpte bara ett armband&halsband (kommer upp bild) sen när vi va hemma där ifrån ville mamma till center syd så vi körde dit en sväng och där va också mycket rea men allt va helt rensat bara "skit" kvar hehe. Sen kom jag hem och då kollade jag och älsklingen på film dagboken, riktigt bra film har ni inte sett den så måste ni göra de!


Imorgon ska jag upp kl 09.00 och sen bär det av med mamma och älskling till sjöbo marknad. Som jag har längtat! Hoppas hoppas hoppas jag hittar en sak som jag söker hihi. Hörs imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0