Presenter

Hej igen nu är jag tillbaka från skolan. Det blev en kort dag idag för vi hade idrott sista lektionen och den fick inte jag va med på i och med jag har varit så himla dålig. Men nu är jag iallefall hemma och har laddat över bilder från mobilen till datan på alla fina saker jag fick igår som jag tänkte dela med mig av.

Från mamma och bror (ni får ursäkta kvalitén på bilderna)


Björnborg trosor och sex and the city 2 dvdn.


En mugg och chai tea


Kryddor till chai tea


En tröja


En kalender


Pengar av mormor&morfar och farmor&farfar och sen ytterligare 1000 kr av pappa


Av älsklingen


En tjocktröja med mysigt ludd i


En tunika/skjorta


En digital foto ram plus ett minneskort så man kan ha många foton.

Blev jätte nöjd med allt, hela min födelsedag va perfekt! Nu tänkte jag vila en stund hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0