Helgen planerad

Hejsan! nu sitter man här igen, ovanligt? Idag har det vatt skola för min del men en kort dag så det va skönt iallefall det är fredag också dagen alla har längtat efter äntligen är den här. Ikväll blir det nog bara lugna puckar men vi får se. Imorgon (lördag) blir det nog hitta på något skoj med älsklingen sen söndag ska vi till Ö&B för att köpa lite saker till Ludde hade vi tänkt. Så helgen är planerad i stort sätt.

Igår satt jag och kollade på tv och det va att jag nästan drägglade, tittade på ett program som heter masterchef ett matlagningsprogram typ och det är han som är med i hells kitchen dvs Gordon Ramsay. Jag tycker han kan komma hit och laga mat åt mig för det ser så äckligt gott ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0