Skönt

Godkväll får man väl säga. Är så sjukt trött så jag har bara sovit hela dagen, så himla skönt! Tänkte Berätta lite om vad som har hänt i helgen.
Fredags- I fredags åkte grabbarna till kasas jobb och spela bandy jag orkade inte så jag passa på att va hos mamma fixa mig äta och lite så. Sen vid åtta kom dom och hämta mig så åkte vi till Kalle och där va de en massa folk. Vi elda och satt ute hela kvällen riktigt trevlig och lyckad kväll va de!
Lördags- Vi skulle egentligen bara va hemma och ta de lungt men så blev det alldeles för långtråkigt så vi bestämmde oss för att åka till Linus och där va tysken,emma&kevin så satt vi bara där hela kvällen och kolla på film och åt gottis. Hade även med mig Ludde för han skulle få träffa Willy. Det är Linus nya hund det är en rottweiler valp och det gick hur bra som helst mellan dom två, tummen upp.
Söndags(idag)- Vi åkte upp till center syd för att spänna in klockan älsklingen fick av mig i allhjärtansdags present så nu sitter den bra. Sen åkte vi till hans mormors hus för där skulle städas och målas om och lite så. Men jag va alldeles för trött så jag gick hem till mamma och så la jag mig i sängen framför tvn med Ludde och somna direkt. Så med andra ord så har kvällen varit sjukt bra!

Imorgon ska de blir så skönt att vakna upp på morgonen och kunna ligga kvar för nu är det lov! Men har massa saker som ska fixas så kan inte slappa hur mycket som helst. Imorgon så ska jag och mamma till kävlinge vid 12-1 tiden för att göra en synundersökning på mig. Inte för att jag ska ha glasögon eller så (eller de hoppas jag inte) det är för ska man börja övningsköra så måste man ha intyg att man inte behöver glasögon eller så. Sen när jag har gjort de ska vi till Drive Cool i Lödde en körskolan och skriva in oss på kurser så jag kan övningsköra på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0