Fråga från läsarna

Anonym om Lyckad kväll:
Hej jätte bra blogg! men du har inte skrivit så mkt om dig själv och ganska få bilder. Önskar lite information och kanske några bilder sen du va yngre till nu :) tack kram


Hej! absolut kan jag lägga upp bilder på mig själv och skriva lite hehe. Kan börja redan nu.

Om mig: Jag heter Anna Linnea Ljung och är 17 år gammal. Bor i löddeköpinge men är uppväxt i den lilla hålan utanför dvs Hofterup. Just nu bor jag med min pojkvän och har gjort i ett år tillbaka. Han heter Kristian och är 22 år gammal nu i Augusti. Och jag får ju inte glömma min lilla sötnos som också är en i familjen. Min lilla hund Ludde. Han är en Chihuahua/dansk-svenskgårdshund, som blir ett år i November.

Skola & framtid: Jag går på Fransmöller gymnasiet som ligger i Kävlinge. Jag ska börja i tvåan. Jag går handel-lärlings linjen. Och det innnebär att man läser grundämnena 3 dagar i veckan och är ute och praktiserar i affär 2 dagar i veckan. Ganska soft men ibland jobbigt. Jag har egentligen alltid vellat bli frisör men tyvärr så orkar jag inte allt plugg och dom långa skoldagarna. Då tar jag heldre en linje som jag klarar av och kan ta studenten. När jag blir "stor" så vet jag inte riktigt vad jag vill jobba med. (där av valet på linjen) Men jag vill bo på en liten gård, ha två barn och en häst.

Musik: Jag kan lyssna på allt! Men jag lyssnar mest på rock, psychedelic musik, lite dubstep.

Klädstid: Min klädstil kan bytas från dag till dag. Det beror helt och håller på mitt humör. Men för det mesta använder jag bara kläder som jag tycker är sköna, inte för jag ska se snygg ut i dom. Men trivs man i kläder så ser man automatiskt bra ut i dom. Jag använder stora och "luftiga" kläder för jag tycker det är så grymt skönt. Så baggykläder ååhyes!



En gång fick jag för mig att klippa lugg. ALDRIG IGEN!



2 år sedan



Jag klippte mig kort med behöll min svarta hårfärg.



Jag färgade håret men trivs inte så bra i någon annan färg än svart



Nu ser jag ut såhär. svart hår och lite "luftigare" kläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0