Bloppis?

Godkväll. Jag va ju i Malmö idag och tro det eller ej men jag hittade byxorna, yeeeyyy! Lägger upp bild imorgon för jag orkar inte nu. Sen körde vi en sväng till center syd för jag skulle se om jag hittade någon present till Kristian han fyller ju snart år. Och det gjorde jag minnsan hihi. Imorgon ska jag göra ingenting, fyfan va skönt det ska bli! Sen har jag tänkt på en sak. Jag tänkte rensa garderoben nu snart, är ni intresserade av att jag lägger upp det här på bloggen? Asså som en "bloppis" ? Nä nu ska jag ut med Ludde sen ska jag sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är klart man är intresserad,BLOPPIS ! fyndigt får jag säga haha,SER FRAM EMOT BILDER..

2011-08-10 @ 22:15:43
Postat av: Anonym

ja det är klart man är intresserad,BLOPPIS ! fyndigt får jag säga haha,SER FRAM EMOT BILDER..

2011-08-10 @ 22:16:20
Postat av: Alexandra

JAAAAA

2011-08-10 @ 22:48:02
Postat av: Anonym

spännande

2011-08-11 @ 17:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0