äpplekaka med vaniljsås? vaniljsås med äpplekaka?

Godmorgon redan onsdag! Igår va de första skoldagen på väääldigt länge och det va väl helt ok. Har blivit ganska klyddigt för nu tillhör vi inte Landskrona svalöv längre utan bara kävlinge kommun. Så alla dator system och allt är borta, putts veck! dåålleett! Aja men schemat ska jag inte klaga på allefall haha. börjar halv 11 och slutar ca 2 alla dagar (två dagar) sen 3 dagars praktik. Så nu ska jag bara hitta en praktikplats som jag verkligen trivs på som jag ska ha hela året -.-



käka äpplekaka med vaniljsås för nån dag sen. eller käka jag vaniljsås med äpplekaka? haha


Efter skolan blir det att leka med Jennie C: Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bakat den själv? Fan va gott det ser ut,det ska va mycket vaniljsås !

2011-08-24 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0