Vill ha den nu nu nu

Hellu, det blir ett litet snabbt inlägg nu på morgonen för jag ska snart kila till skolan. Men som ni kommer ihåg skulle jag och älsklingen till jysk för att köpa lite nya saker och speciellt en ny soffa! Och det blev faktist en ny mysig soffa, längtar tills den kommer :) Man var ju tvungen att beställa den så den kommer nästa vecka onsdag-torsdag.
Sen tänkte jag bara ta upp en sak som jag tyckte va lite konstigt. Hem körningen från jysk dvs hur får man soffan hem till sig? Vi frågade hur mycket det kostade om dom skulle köra hem den och jag menar vi bor på rotan så det är typ 5 min med bil, det kostade 499:- - 599:- :O helt galet! sen attt hyra ett släp själv kostar 150:- lite skillnad.

Denna soffan blev de, myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0