Läsar fråga!

Har fått en fråga om presenten jag köpte till min pojkvän, givetvis får du svar :)

Fråga:
anonym om grattisgrattisgrattisgrattis:
jag undrar var du fick tag i en sånn bricka som man sen kan skriva på :)
jätte bra blogg !
Svar:
Hej kul du gillar min blogg, alltid roligt att höra :) men till frågan :)
Jag köpte den i Malmö. Det finns nog överallt i smyckes affärer och dom kallas ID-bricka. Dock är det inte alla ställen som graverar in. Men för det mest gör dom de. Annars finns det på internet! googla bara på id bricka med gravyr eller något liknande. Så det är jätte lätt att hitta :) Hoppas du fick svar på de du ville veta.


Bild på en id-bricka med gravyr. Bild tagen från google.
Den jag gav är mycket finare (a) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0