Idol snack

Är inte så hemskt insatt i Idol men har endå en liten aning om hur det går för dom olika talangerna. Något som retar mig är när någon "hoppar" av idol, vafan sökte ni dit för då? Finns fler som hade velat ha den chansen isåfall!

ALICE

Dock sökte inte hon till Idol själv utan det va någon av hennes polare som anmälde henne och Bagge åkte till henne och lyssnade på henne och gav henne en guld biljett. Hon gick på en musik skola och blev jätte glad när hon fick guldbiljetten och hon kom hur långt som helst i tävlingen. Tills hon säger "Jag känner ingen glädje längre, jag ska hoppa av idol". Jag menar går på musikskola kom hur långt som helst sen säger hon att hon inte känner glädje? sånt irriterar mig någon så fruktansvärt! Då hade någon annan kunnat ta hennes chans om hon bara sumpar den med flit.


MINNAH

Hon åkte ut och så är reglerna visst? Men nä bara för att Alice hoppade av självmant får Minnah en chans till. Om inte Alice retar mig tillräckligt gör detta de! Har man åkt ut så har man? Och varför ge den sämsta en chans till? åååhhh! UUUTTT! Vinner hon är det skandal.

LINDA

Linda varg, någon som blev min "idol" i idol hehe. Gillar henne starkt alltså! Och narturligtvis åker hon ut. Varför hoppade hon inte in istället för Minnah som ersatte Alice? Minnah åkte ut före Lina dvs Minnah är sämre! Varför får en dålig idol en chans till då? Fan vad de retar mig. Fast inte Linda är med hejar jag på henne endå haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0