>.O


FÖTTER!
Fötter är något jag verkligen "odiggar" tycker dom är så himla motbjudandet och äckliga uusssh! och när folk gör manikyr på sina tår fyf*n säger jag .. Riktigt nasty ..

MÄNNISKOR SOM MAN KAN KÄNNA IGEN EFTER 30 ÅR
Något jag verkligen också "odiggar" är personer som har sätt likadana ut sen dom va tio år gammla tills nu 16års åldern tex, som man även kommer känna igen när dom är 30år gammla. Jag menar hur roligt är det att se likadan ut alltid? våga testa nya saker, ha inte på dig kläder eller något för andra vill de. Förnya dig!


FÄRGGLATT&PRYLAR!
Något jag verkligen diggar är färgglada kläder (som ni kanske har märkt), liksom ligger två tröjor bredvid varandra kan man ju se direkt om dom passar tillsammans eller ej. Men det är det som är så bra med färgglada kläder allt passar hur man än vrider och vänder på de. Likaså prylar åååhh vad jag älskar prylar, det ska va allt från tekniskaprylar och små "smyckeprylar". Det blir aldrig överdrivet om man andvänder det på rätt sätt!

Ett linné jag fick av mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0