2010!

hejsan!
Igår va det en helt totalt crazy kväll!
Min mormor&morfar och min moster och hennes kille kom hem till oss vid halv 6 tiden, så åt vi mat och snacka och lite sånt. Sen gick jag och mötte Linus 20 över åtta sen vidare till My och hämta med dom sen hem till krille och hämta våra saker sen till michelle och satt där en timme och förkröka sen ut i kylan igen och vidare till Jack där det va party! träffa folk jag inte sett på överlänge så det va skoj, sen vid tolvslaget gick vi till centrum där träffa jag bla mariella, mitchi, fanni osv skojskoj. smällde som ett rent helvete gjorde de hehe sen narturligtvis blir det bråk, ja varför inte? bara de som fattades ju hmm ..suck.. aja hade jävligt roligt iallefall .. kommer bilder senare för dom är på Mys kamera :)
ha de hooj

mamma hade gjort de lite fint :)

haha hemsk min jag fick till därför haha!
men så såg jag ut på Nyår åhyes
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0