11 månader

Godmorgon är någon vaken eller är det bara jag? Klockan är halv sju snart och jag sitter redan här. Snart blir det bussen till kävlinge till skolan för att ha avslutning. Det börjar klockan 09.20 och då skulle vi nog börja äta tror jag sen kom jag inte ihåg men hoppas ju allt på att sluta tidigare och hoppas hoppas bussarna kommer itid för en gång skull. Senare kanske det bär av till center syd med Kristian men det beror på det är ifall han också slutar tidigare. Nu tänkte jag fixa mig lite så jag slipper stressa sen, tänkte faktist också ta en lussebulle. Hörs sen!

Föresten så har jag och Kristian varit tillsammans i 11 månader idag, grattis till oss!
Tiden har verkligen bara flugit förbi. Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till er!:)

2010-12-22 @ 07:01:12
URL: http://jregnander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0