tripp till lomma

SWEET
Hej!
Igår va det fredag och det innebar ju utklädningsdagen på tolvåkerskolan, och har fått höra att coffe vann han va näcken (y) fresh dude .. 
det va också lite partaj hos krille med några av vännerna :] det va skoj, Klara va där någon som jag inte har träffat på överlänge så kul att träffa henne igen.
Idag ska jag nog till lomma och leka :$ men många vill jag ska följa med på fest men orkar inte idag hihi. längtar till på tisdag eller onsdag för då ska jag min mamma och olivia åka till danmark och bara feta kläder! handla kläder som faaaaan, kommer bli skojskoj, såklart kommer jag ta bilder och dom kommer jag lägga upp senare, dock tog jag inga bilder igår så det kommer en tråkig bild på mig istället hoppas ni överlever de :) om ni har något intresse av villken låt jag lyssnar på nu så är de, Everlast - White trash beautiful (duktigt skön)
men nu ska jag gå och fixa mig osv finns på luren hela kvällen om det är något :] Hooooj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0