Vi överlevde!

Jag sa ju att det bara va bullshit, men det är sjukt vad folk kan stirra upp sig för en gammal gubbe säger att vi ska dö. Varför skulle vi de? Tro inte på allt.

Som jag skrev innan så kännde jag på mig att min helg skulle bli perfekt, och det blev den verkligen.
Fredag- Jag och älskling gick och handla god mat och sen gick vi hem och lagade de, tände ljus, kolla film med massa chips godis och läsk. Riktigt mysigt! (Middagen blev ryggbiff med klyftpotatis och bearnesås&rödvinsås)
Lördagen- På dagen åkte vi hem till älsklingens mamma sen skulle pojken iväg och spela paintball så jag stannade kvar. Vid 5-6 träffade jag martin och andré och sen när dom andra hade spelat klart paintballen så åkte vi alla hem till kalle och där blev det fest, tummen upp!
Söndag(idag)- Bara mysa och slappa och snart börjar solsidan missa inte de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0