Ett avklarat

Home! Nationella gick hur bra som helst faktist men vi har ett den 10onde och det är läs&hör förståelse detta v a bara skrivning men det är nästan de svåraste tycker jag. För jag är verkligen värdelös på att stava på engelska haha. Men jag gjorde så gott jag kunde och hoppas det räcker till ett G iallefall. Sen har vi nationella i matte men det är inte förens lite senare. Men alla mina nationella sitter jag hos special lärare, great! Btw så knäckte jag en nagel idag på idrotten, störigt! Så får höra av mig till Louise så får hon fixa till dom. Annars har det väl inte hänt så mycket mer idag.

Igår åkte jag och mamma en sväng till center syd. Och jag hittade faktist en tröja, baggybyxor&trosor. (kommer in bild sen) Imorgon är det torsdag och det är den drygaste dagen på veckan, men snart är det helg igen, längtar!


Föresten så har jag två baggybyxor ett par som på bilden och ett par likadana fast ljusare. Använda få gånger och säljer dom nu pga att jag inte använder dom. Är du intresserad så komentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0