Det blev en galen fredag

*gäsp* Hej på er! Det blev en ganska sjuk och sen kväll/natt igår. Det började med att en kille körde alla till Dagstorp (bonneställe) sen kom han och hämta mig och då körde vi och kidnappa Felicia och vidare till Hofterup för att kidnappa Martin. Sen hörde vi att det va bråk på dagstorp så vi körde dit men det verkade vara ganska lungt så vi körde igen. Och då blev de furulund hem till en annan Martin och där fick man säg ett par goda skratt haha. Sen skulle alla från dagstorp komma hem till Martin då för det skulle va efterfest där men nä icke ändrade planer. Istället försvinner alla, jahapp det va ju bara till att hämta Linus megafon och köra runt och leta men vi hittade inte dom så dom körde hem mig så jag somnade kanske vid 5-halv 6 på morgonen så det blev ganska sent. Men alla som va försvunna är på sin plats igen tur de! Det blev en galen fredag må jag säga fyfan.
Idag ska jag bara göra ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0