Crazy

hejsan! Idag är det måndag och skulle egentligen haft praktik men min rygg tar död på mig. Tänkte att jag kunde berätta vad som hänt i helgen.

Fredags- Vid 7 åkte vi in till malmö vi va ungefär 9 stycken vi körde go-cart. Första gången i mitt liv och fyfan va roligt det va! Så det måste göras om. Men i och med jag är ganska smal och liten så va dom stolarna i go-carten alldeles förstora så jag flö hej vilt varje gång man svängde så fick jag spänna som som fan därför har jag ont i min rygg och armar nu. Sen efter go-carten stack vi hem till thell och sen slutade hemma hos martin i furulund.
Lördags- Vi sov typ halva dagen haha sen på kvällen stack vi in till Lund för att käka på viggos och där har jag heller aldrig käkat men fyfan va gott!! Sen slutade kvällen hos martin.
Söndag- Vi slappade hela dagen sen åt jag och älskling pizza på kvällen.
Med andra ord blev helgen riktigt lyckad!

Idag ska jag bara vila så min rygg blir bättre. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0