congratulations i hate you

Tänkte bara dela med mig en sak jag retar mig på och det är det nog fler som gör. Tex när ni är hungriga och kollar i kylen och där ligger skinka och du har mackor, perfekt! Men du är inte riktigt säker på om skinkan är gammal så du tar den för att titta på utgångsdatumet. Du letar ett tag för att texten är så extremt liten så du får ha skink paketet några centimeter ifrån för att du ska kunna se vad det står. Du vrider och vänder på paketet för att se de förbannade datumet, ÄNTLIGEN hittar du där det står bäst före: men vet ni vad dom jävlarna har skrivit där? Bäst före: se utgångsstämplen. Jajo de va ju de jag letade efter! det är de jag har försökt hitta nu i 5 minuter ååååhhhh.. Då får man börja om och leta efter de jävla nummret och tillslut hittar du de och då är de så "bort skrapat" så du knappt ser vad där står. Ja då får man helt enkelt chansa att man behåller de i magen när man ätit den. Men visst är de retligt när man precis har hittat där de står bäst före och sen att man ska se utgångsstämplen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0