Nya mediciner

Då var det fredag igen! Idag va det en kort dag 09.00-12.30 kort och bra! Som sagt det är fredag och ingen vet vad som händer, så får helt enkelt se vart man hamnar ikväll. Nästa vecka ska jag tillsjukhuset två dagar. På måndag ska jag rönka mina lungor och på torsdag ska jag få min nya medicin, hoppas den hjälper! Om ni undrar varför jag är på sjukhuset ofta är för att 2008 var jag med om en "moped olycka" och slog i mitt knä i en markfast bänk, så jag fastna med knäet mellan två plankor på ryggstödet så det knäckte till om man säger så haha. Sen va mitt knä svullet i många veckor så mamma tyckte det va konstigt så vi fick till en läkare. Så sa dom att det har blivit en inflamation i mitt knä så jag fick operera knäet och nu har det "spridit" sig till andra leder tillexempel min handled. Så nu har jag ont i mina leder då och då, great! Så ska få medicin för de. Menmen man dör inte haha så livet går vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0