Bullshit!

Godmorgon på er! Idag är det torsdag och det ser ut att jätte fint väder trots att dom på tvn sa att det skulle bli storm, tror jag knappast! Igår va jag uppe på center syd med mamma efter skolan. Hittade en tröja och sen fixade jag en textil-penna till mina skor och ett genomskinligt nagelack. Sen åkte vi över till zooab för Ludde ska ju också ha något. Så det blev godis, två tuggben och ett nyttkoppel. Så nu ska jag ha tålamod och få honom gå fint, övaövaöva! Nu ska jag snart göra vid mig och sen ta bussen till skolan. Lång dag idag men hoppas den går snabbt, hörs sen!

 
Älskar att det börjar bli fint väder, rollarna åkte på förra helgen!

Föresten har ni hört de snacket som går nu på var enda radiokanal, på tv osv om "vårdeprission" ? BULLSHIT! jag tycker sånt är så löjligt. Jag tror inte på sånt om jag ska va helt allvarlig! Okej  man kan vara ledsen då gråter man, man kan vara arg då skriker man, man kan vara glad så skrattar man. Men vårdeprission? ääsh påhittat!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0