AJ!

Hej på er! Idag är det en mindre glad Linnea, tyvärr.
Mamma kom och hämtade mig halv 9 och då körde vi direkt till Lund till sjukhuset för att jag skulle få min nya medicin. Inget var som jag hade förväntat mig faktiskt.. Först fick vi vänta en halvtimme mer än vad vi egentligen skulle. Sen så va den riktiga doktorn sjuk som jag skulle haft, hon skulle berätta för mig hur man tar medicinen och berätta lite om den. Så vi fick en annan läkare som jag inte "känner" så bra. Sen när hon hade förklarat hur jag skulle ta sprutan osv så var det ju bara att köra igång. AJ!!!! Jag tog sprutan själv i magen och jag höll inte tillräckligt hårt om "fett valken" så min hud bara böjdes med när sprutan skulle komma igenom, så det var som gummi. Tillslut gick sprutan igenom och man hörde det verkligen. Sen skulle jag spruta in 15 ml och det känndes som det tog en evighet. När det va klart blev jag helt snurrig, svimfärdig, kallsvettig ja allt på samma gång. Det va så himla obehagligt. Det förväntade jag mig inte! Jag beslöt mig för att INTE ta den medicinen mer. Men efter ett tag när jag hade tänkt så kom jag fram till att jag provar en spruta till för jag kan inte bara ge upp, klarar jag inte det då så har jag iallefall provat och det måste man ju.


medicinen jag tar



aj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0