Skönhetsoperationer, tummen ner!

Jag bara undrar varför folk håller på med sånt? Har aldrig förstått mig på de faktist, så som du ser ut så ser du ut! Är man inte nöjd med de då är man ju inte nöjd med sig själv och det tycker jag alla ska göra. För alla ser olika ut thats it. Är de så hemskt att vara ful? Varför göra till sig? Det blir bara så oäkta. Förstår om man har en gigantisk näsa som täcker hela huvudet så man knappt ser haha nä men ni förstår vad jag menar "missbildningar" i ansiktet tillexempel. Då förstår jag om man opererar bort de eller för de mindre. Men inte folk som tillexempel förstorar brösen, fett sugning, fyller läpparna? Måste va hemskt att inte vara nöjd med hur man ser ut.
Det kanske är fint för studen, men när man blir gammal är det inte så snyggt, uuusscchh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0