Mando, ett måste!

hejhej! Igår va de lördag och kvällen va helt underbar! Jag och älsklingen tog bussen in till Malmö vid 5 för att äta på restaurang och sen bio vid 9 tiden. Vi åt på ett ställe som hette Mando om jag får lov att svära så säger jag bara fyfan va gott de va, har nog aldrig ätit så goda lökringa i hela mitt liv, det är sant! Vi blev propp mätta så vi rullade till bion sen haha. Bion blev Social Network och den va ju sådär, ingen film jag skulle se om iallefall. Vill se den bion som är en "uppföljare" av baksmällan men den kunde man inte boka iän. Men när man kan de ska jag göra de så fort som möjligt! Som sagt lördagen blev helt perfekt!

Fotto från Mando

 
Jag åt detta, fast på en planka. Det va:
250g ryggbiff 
2 lökringar
bearnaise eller aromsmör,
mixsallad 
pommes frites

Rekommenderar verkligen detta stället! Här är deras hemsida!
http://www.mandosteakhouse.com/


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0