Ung&Bortskämd

Kollade på ett program igår som hette ung&bortskämd



Vissa verkar leva helt i sin egen fantasi och några har lite mer vett i skallen, men nu ska vi inte överdriva haha. Programet verkar meningslöst. De har skapats för att ungdomarna ska lära sig "vuxen livet" att man inte kan åka snålskjuss på sina föräldrar hela livet. Jag menar behöver man gå så långt så man måste göra ett program som handlar om att alla ungdomar bor i ett eget hus och måste göra sysslorna själv och jobba för att få pengar. Det är synd att dom måste gå så långt, att dom inte bara inser de själv? att så är verkligheten. Ibland undrar man om dom bara gör till sig eller dom är allvarliga. Tycker de är synd om såna barn för dom kommer aldrig kunna ta hand om sig själv. Vad gör dom om föräldrarna dör tex i en bilolycka nu? Ärver alla pengar och köper personer som gör allt åt dom? skulle inte förvåna mig.


Ni känner säkert igen han från paradise hotel. Javisst skojaren, pajasen, störiga Jean Pierre. Känner inte personen men ååååhh vad jag stör mig på honom. Ibland kan man sitta och kolla på tv så har dom ett sånt sätt som man bara avskyr och det har verkligen han. Han och en som heter Micha som är med i robinson. Det är som som har fått mig att kunna slå i sönder tvn. Deras sätt och att dom tror så jävla mycket det gör mig förbannad! Han tror han är så jävla rolig och alla ska skratta med han när han säger nånting. Nää sånt tål inte jag! Fyy ussch kokar varje gång jag ser han öörk!

res röven och ta din egen jävla mjölk...



Ja vi vet att du är jätte rolig, inte alls onödigt att göra så? Istället hade du kunnat stänga locket med din hand? eller de va för lätt? suck


Ja så brukar man ju göra första dagen på sitt jobb. Gör vad du ska istället. Pajas

Kommentarer
Postat av: Sexism

Very good guestbook. Interesting!

2011-01-25 @ 15:33:23
URL: http://sexism.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0