Slappe-Söndag

Igår bar de av till kävlinge till lokalfest, kul att träffa alla samlade plus några man inte träffat på jätte länge. Idag är de slappe-söndag och vi har precis tvättat lite, tror det bara blir att mysa idag för det är ju skola imorgon. Bara jag som tycker lovet har gått så sjukt snabbt? Man hade så mycket planerat man skulle göra så har man bara fått hälften gjort ungefär haha. Menmen det kommer ju fler lov. Föresten snart är de jul typ den mysigaste högtiden enligt mig. Och alla mina julklappar är redan handlade och inslagna förutom någon julklapp till min bror. Tycker det är så himla svårt att hitta julklappar till killar, några förslag? Skulle verkligen hjälp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0