Julafton nu tack

Nu börjar de bli riktigt kyligt och då är de verkligen skit mysigt att mysa i soffan men den man gillar mest och filt, varm choklad, titta på en bra film och levande ljus såklart! Så ser kvällarna ut ungefär mys! Tror ni det kommer va snö på julafton? de va aldrig de innan men förra året på julafon va de snö kommer jag ihåg. Det känns mycket mer som jul då. Julafonen är redan planerad och klar och den kommer bli super mysig. det ska bara va jag, mamma och min bror äta god mat, snacka strunt och öppna julklappar. Efter de ska jag va med älsklingen för han ska ju fira jul med hans familj. Så det blir julmys med älskligen på kvällen och öppna varandras julklappar och äta julgodis, åååh vad jag längtar ge mig julafon nununu.

Varm choklad+filt och mina otroligt söta morgonskor C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0