Första dagen avklarad

Nu sitter man här igen med datan i knäet och fötterna på bordet och glor på tv samtidigt. Idag va första dagen på den nya praktiken och det gick hur bra som helst! Tiden bara flög förbi och det var massor att göra. Jenny kom och hälsade på och tyckte jag va söt haha. Just nu känns det som denna praktiken kommer vara länge och att jag kommer trivas, så det hoppas vi på!

De sköna är också att praktiken är så nära. Innan va de buss till lund och stå där och vänta tills dom öppnar, boring. Men nu tar de bara en min med cykel perfekt!



hehe ja så såg jag ut fick ett sött förkläde. Ps ser ni min snygga utväxt haha?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grymt söt faktiskt!

Bra att du trivs nu:)

2010-11-15 @ 17:32:12
URL: http://jregnander.blogg.se/
Postat av: Compete

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-01-21 @ 11:36:49
URL: http://compete.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0