Bättre än väntat

Hemma från utvecklingssamtalet nu och det gick faktist bättre än väntat må jag säga så det va skönt! Har funderat på att göra en frågestund här där ni läsare kan fråga mig så svarar jag, ibland kan de va roligt att få veta något som man undrat länge.

saker ni inte viste om mig
*
Jag kan inte ta i matrester då får jag klökningar
* Jag tycker p-piller smakar gott och hade kunnat äta dom som godis
* Jag kan inte somna om jag inte ligger med huvudet mot väggen
* Jag pratar i sömnen
* Jag har stoppat upp en p-pilla i nästan så jag va tvungen att åka till sjukhuset och pilla ut den
* Jag måste lämna lite på tallriken när jag har ätit det är en tvångstanke
* Jag har haft ett sko och väsk beroende
* Jag gillar "opoppde" popcorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0