VG! scooorreee

Tjosan i trosan oO har nyss kommit hem från skolan och nu sitter jag här, great!
Har lovat att lägga in bilder men får göra de imorn för jag har precis lagt upp alla bilder på facebookoch bilddagboken så orkar inte lägga in alla igen -.- så det fårbli imorn. Föresten så gjorde jag och My muntliga nationella i matte idag VG focking nåic! Nu är det inte långt kvar i skolan, skönt! Har faktist redan beställt klänning till avslutningen. Hmm klänning tänker ni då kanske, ja ni läste rätt jag ska ha klänning men det är ingen vanlig klänning. Bilder på den kommer in senare när jag fått hem den :] Tänkte även använda den till studenterna jag ska gå på. Nu ska jag ut och ta ett bloss. Seeyaah

Bild från valborg där kvällen tillbringades hos Rasmus i bjärred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0