Här får ni senaste infot om mig!

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? två
Vad tycker du om kärlek? underbart
När kramade du någon sist? Inatt och imorse
Saknar du någon speciell person? ja min pojke som är på jobbet :(
Har du svårt för att bli kär? ja rätt så 
Är du singel? nej
När fick du senast en komplimang? Idag av my haha 
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: ja när jag opererade mitt knä
Hånglat med nån riktigt ful: ja hahahaha
Hånglat med fler än 50 pers: räknar ej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? mm 
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? nja 
Åkt ambulans?
 nej
Gjort nåt olagligt? mjo ja
Fått din mamma att gråta? mm tyvärr 
Slagit ner någon? ja
Skämts över dina föräldrar? nej inte ett dugg
Sagt jag älskar dig och menat det? ja!
Tar du droger? nej.
Dricker du? på fest
Vilka kläder sover du i? inga eller trosor 
Vad hatar du verkligen? att jag har tandvärk just nu hehe
Varit kär? Ja är nu. 
Är du ensam nu? ja eller bror är hemma
Vill du gifta dig? aa
Vill du ha barn? yepp
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Kristian
Såg dig gråta? -
Fick dig att gråta?  -
Du delade en dricka med? -
Du gick på bio med? Kristian
Skällde på dig? -
Sa någonting till dig och vad var det? mamma sa - har han kommit?
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? jaa 
Pussat någon? ja 
Köpt någonting? ja i cafeterian  på skolan 
Sjungit? har jag säkert
Saknat någon? jaa
JAG HAR:
Digitalkamera? yes
Systemkamera? yes
Telefon på rummet? ja min mobil ha-ha?
Egen dator? yes  
Könssjukdom? nej
Bra kompisar? JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0