~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Tjoho sitter hamma hos pojken min och kollar på unga mödrar på kanal 5. Det är flickor i min ålder som har blivit mamma dvs ganska tidigt för de. Klart alla längtar nog tills dom får barn iallefall jag. Och varje gång jag ser en liten bebis så smälter jag blir helt mesig. Varje gång jag kollar på detta programet eller ett liknande program som brukar gå på MTV så vill jag ha mitt eget barn nu nu nu! men hela min framtid och skola hade krossats så får väl vänta några år hehe.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det är nog lite för tidigt nu, men det kommer för dig med en vacker dag :D

2010-05-13 @ 21:29:52
URL: http://pimpiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0