Dagens klipp

Tjoho nu är jag hem kommen från skolan. idag vaknade jag helt klar vaken klockan 20 i 8 mysko, men det va nog bara för min tandvärk har gått över, så jävla bra! Föresten igår tyckte jag att jag gjorde klippet. Jag och mamma gick en sväng på center syd för jag hade fått för mig att jag var tvungen att ha en ljusblå tunika, ja fråga mig inte varför. Hittade en ljus blå och en till. Sen gick vi förbi scorett och där ser jag att det står med stora röda bukstäver : UTFÖRSÄLJNING!! ALLT SKA BORT!! UPP TILL 50%!! så jag och mamma gick in, inte för att jag behöver skor men var endå tvungen. och där stod dom, ett par röda converse skor, ett par och det var i min storlek så vafan jag köpte såklart dom :) dom kostade egentligen 699:- och det tänker jag inte köpa ett par skor för så tur dom va på utförsäljning :) så det blev lyckade köp igår. tror jag och mamma ska dit idag igen för jag måste handla några enfärgade linnen.

tunikor från Gina

Röda converse från scorett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0