Varför jag kallas shetan

Har hört att många har livligfantasi och tänker på snuskiga saker för jag kallas shetan av mina närmsta och sjukase vänner, detta är till er som har en skev hjärna.
Det va såhär att en dag på en helg satt jag hemma vid min data, och den kvällen lanade linus,krille,kenny&linus lillebror som va typ 10 år då, dom lanade hemma hos linus.
Så jag satt här hemma och hade döds tråkigt och just i den sekunden så "pliiiinngg" skrev linus till mig på msn så jag klickade upp honom och då såg jag att dom hade bjudit in mig i en konvensation på msn där krille,kenny,linus&linus lillebror va med i, så alla pågarna satt hemma hos linus och jävlades med mig via msn. Och efter en liten stund skrev linus lillebror (Albin)
Albin- jag vill knulla den här tjejen!
(alla skrev typ hahah och så reagerade ju jag också jag menar han va kanske 9-10 år så jag tänkte wtf ;) )
Jag- ja det får du göra, men jag vill bara ha den i shetan
och då tyckte Kristian att det va lustigt haha och så började han kalla mig shetan för de, DÄR AV MITT SMEKNAMN SHETAN :] fräck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0