Uppe med tuppen!

Hejsan! Igår va de partaj hemma hos ollan det va skoj! Jag och pojken traskade hem vid ett ungefär och slockande direkt när vi kom hem skönt! Idag vaknade jag vid sju tiden för jag kände att jag va sjukt sugen på coca så jag gick upp och tog de sen kunde jag bara inte sommna om för pojken vaknade också :$ Han skulle endå upp vid åtta för han och Tom skulle på något "möte" idag hehe. Så idag får jag se vad som hittas på, har smsat olivia men hon ligger väl fortfarande och sover antar jag klockan är ju bara elva. Senare ska jag umgås med pojken (såklart)

haha väldigt många minnen från förra sommaren bla, denna bild :]
Ge mig sommar nu, ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0