Till dig

Tänkte skriva ett litet inlägg som är till min pojkvänn

Kristian Rusthoi
Det började med att jag börja umgås med er och så fortsatte det. Kännde ej dig så bra men jag började prata mer och mer med dig för du verkade en skön påg. Sen blev det att jag umgicks med er vi hade så jävla roligt på helgerna och jag kunde inte låta bli att skratta. Minnena med dig och dom andra kommer jag aldrig glömma för det har vatt den roligaste tiden i mitt liv. Jag va med er nästan varje dag och varje helg och fler och fler sjukligheter fick jag uppleva med er, vi blev bättre och bättre vänner och fortsatte att ha skoj tillsammans. En dag satt vi hemma hos tysken och sen skulle vi hem och jag upptäckte att jag hade glömmt mina nycklar och jag frågade dig om jag kunde sova hemma hos dig för jag kom inte in, och du sa att det va självklart att jag fick de så jag följde med dig hem, även rasse skulle sova hos dig kommer jag ihåg. Pirret i magen försvann ej och jag blev lite nervös för jag hade aldrig kännt det så starkt innan :$ rasse sommnade på soffan och du och jag va vakna och brottades för du sa att du va starkare än mig så jag skulle bevisa vad jag gick för hehe. Sen efter en lång tid så skulle vi också sova och pirret i magen satt fortfarande kvar, sen bara bangboooom ... när jag kysste dig för första gången smälte jag du va helt underbar, sen den dagen har jag nästan vatt med dig varje dag, sovit hos dig varje dag och allt har vatt så underbart. Mamma undrade varför jag alltid va glad så jag berättade för henne att det är dig jag vill ha, det är dig jag har kollat på så länge men ej vågat säga något för jag ville inte att vår vännskap skulle pajas, men tydligen kännde du samma sak och då blev jag lugn. Jag blev helt varm i kroppen varje gång jag såg dig och det sitter fortfarande kvar. När du håller mig i handen känns det som det bara finns du&jag och så vill jag alltid känna. Jag kom ihåg på julafton då du hade köpt en julklapp till mig så glad jag blev. Att somna och vakna bredvid dig är helt fantastiskt, kan inte beskriva känslan med ord. natten den 22 Januari så drömde jag att du hade skickat ett sms till mig där det stog -vill du bli tillsammans med mig?<3 och jag blev sjukt glad trodde knappt det va sant. sen vaknade jag och drömen va så himmla verklig så jag va tvungen att kolla på min inkorg för att se om du verkligen hade skickat meddelendet som jag drömde om, men det hade du ej :( och så smsade jag dig och dom smsen löd ungefär såhär

jag- godmorgon, vet du vad jag drömde idag? :$<3
krille- nej vadå? <3
jag- att du hade skrickat ett sms där du frågade om vi kunde bli tillsammsn, :$ men sen när jag vaknade så hade du ej skickat något :( <3
krille- jo jag har skickat men du bara råkade radera de ;)hehe <3
jag- skicka om de då :$<3
krille- du är min tjej och vi är tillsammans<3


Du förstog nog inte hur jävla glad jag blev, hur jag log hela dagen och bara gick och tänkte på dig ååh det va så underbart! månaderna bara flyger förbi när jag har vatt med dig, och en sekund utan dig känns som en evighet. Men jag är så sjukt glad att jag har dig och jag kunde inte haft det bättre. Jag är den lyckligaste tjejen i hela världen det kan jag lova! du är hela min värld och jag älskar dig <3
22/01-10 <3 du+jag


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gulligt Linnea. Vet verkligen hur du känner. Så känner jag för Linus fortf & det är den bästa känslan en människa kan ha & det sjuka av allt är att ens mamma alltid ser att det är någon speciell person i ens liv. Det är en underbar känsla verkligen. Grattis som fan.. :D Glad för din skull

2010-04-07 @ 22:12:23
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0