Solen skiner!

Heellluuu, nu är det den dära efterlängtade fredagen igen och solen bara skiner! Denna veckan har gått sjukt fort tycker jag och inte ett enda prov eller en enda läxa har vi haft, skönt! Idag blir det väl bara att ta de lungt och så, sen imorn ska jag och pojken åka och kolla på ny mobil till honom så vi får se hur det går med de.
Igår va jag och mamma på Nova och jag hittade världens finaste stövlar som jag bara va så tvungen att köpa, 600 kroner va dom värda helt klart! Som ni alla kanske vet eller iallefall dom som känner mig så är jag beroende av skor, jag köpter skor en gång i kvarten, oavsätt pris! Gillar jag dom så ska dom bli mina så är det hiih.
Jag köpter skor för jag tycker dom är fina och hälften av köpen har jag inte ens använt och sen när jag rensar bland mina skor så slänger jag skor som jag ej vill ha länge som till och med prislapp och allt kan sitta kvar på:$ hmmm missbrukar skor? samma sak gäller kläder men det har jag blivit bättre på nu (Y)

Svarta fransade högstövlar med ca 10cm klack och 2cm sula.
599:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0