ny lur på g!

Hellu ett tag sen jag skrev jag vet men det är bara för jag knappt är hemma och är jag hemma så är det för att hämta kläder eller pengar eller något liknande annars är jag hos pojken så hinner knappt skriva, så kan det vara.
Helgen har spenderats med pojken (såklart?) hehe, myspys!
Som ni kanske läste för något inlägg sen skulle vi ut och kolla på mobil igår och det gick väl lite sisådär, priserna va väldigt förrvirande för dom varierade från affär till affär, men sen hittade vi en sak! Mobilen som både jag och pojken vill ha kostade ca 4000 kroner på telenor med 1500 kr på netonet ?.? Exakt likadan och splitter ny hehe så både jag och pojken ska nog slå till med en sådan lur :) wiiii.. Nä nu ska jag torta håret och platta de sen raka vägen hem till min pojke. Skriver kanske senare ha det sålänge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0