du+jag

Tjoho, har ej skrivit så mycket för jag har ej suttit vid datan och nördat så därför :)
Men tänkte berätta lite om vad som har hänt i helgen och så för er som vill veta.


Fredags- Jag va i skolan såklart, sen gick jag hem och fixade mig sen hem till älsklingen, vi lagade egna hamburgare och sånt mysigt sen kom tom och ollan och hämtade oss så blir det vidare till kalles stuga och där va de gláa folk! partyparty

Lördag- vaknade med älsklingen bredvid mig sen kom linus och hans två polare förbi en stund på förmiddagen, sen kom han och nelly (hans hund) på kvällen igen. Vi gick upp till centrum och handlade en massa chips,läsk och godis för vi hade bestämt att vi bara skulle ta de lungt och sitta hemma och gotta oss med godis och sånt och bara glo film för vi alla va sjukt sledna, så vi såg den Gröna milen faktist en sjukt bra film! skulle aldrig sätt den om jag bara såg namnet för då verkar den ingen höjdare med pojken och linus hade redan sätt den och sa att den va sjukt bra så varför inte? :) och det va den! den slutade inte förens klockan halv ett ungefär och då orkade jag verkligen inte hålla mina ögon öppna längre och det gjorde nog inte dom andra iheller så vi gick och la oss.

Söndag- Mys med pojken! <3

Idag- Idag har jag vatt i skolan såklart, men det är inte villken dag som hälst, det är den 22 Mars och det betyder att jag har haft min pojke i 2 månader och det har varit dom bästa månaderna i mitt liv, och såklart hoppas på att det blir många fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0