-.-

Tuddellluu precis kommit hem från skolan, idag har vi gjort natinolla prov i engelska vi skulle skriva en uppsatts, trodde jag skulle faila stort på dessa proven i engelska men dom har faktist gått förvånadsvärt bra! Så nu är alla delar klara förutom den delen man ska prata och den är vecka 15 så det är ett tag till. Snart påsklov fyfan vad skönt det ska bli, och då blir det att ge sig ut i affärena och kolla efter en ny skinnjacka hade jag tänkt, och en annan sak som jag inte avslöjar enu :] ja vad kan jag mer skriva? Jo imorn har jag prov i ekonomi -.- så lär väl få plugga en hel del ikväll men som tur hjälper pojken mig. Nä nu hade jag tänk att hoppa in i duschen, ha det sålänge!

haha hittade denna söta lilla bild när jag kollade egenom datan. Det är då jag för ca 2 år sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0