Var tog vädret vägen?

Igår gick man i linne, shorts och ballerina skor och idag får man ta på sig mjukis/jeans tjocktröja jacka och converse skorna whata hell ?? var tog vädret vägen? Lite surt är det om det ska regna nu hela veckn det får jag verkligen inte hoppas att det ska göra! för planerna för denna veckan är såhär

~ tisdag ~ till skolan mellan 9.00-15.15 sen hem och fixa mig för sedan till kasas student.. det blir en galen tisdag!

~ onsdag ~ till skolan 9.00-slutar efter lunch någon gång. Äta lund på dhalshotell. hem och sova efter gårdagen.

~ torsdag ~ Klassens dag så det blir sjöarna mellan 10.00-13.00 sen hem för att gå till frisören klockan 14.30 sen fixa mig sen till Kalles student. natten man sent kommer glömma känns det som!

~ fredag ~ SKOLAVSLUTNING! går mellan 10.00-13.00 och aldrig mer den skolan tack och hej! sen hem om sen vidare till Rasmus student.

ojojoj vad jag har att göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0