avslöjar

skulle avslöja vad jag skulle ha pärlorna till som jag hade köpt som jag skrev för ett tag sedan



Det har blivit väldigt populärt med dessa halsbanden som kallas rosenkrans/bönekrans/katolska halsband ja you name it! Så är dom verkligen skit svåra att få tag i och just ett sånt halsband önskade min bror sig i present och liskom det va de enda han önskade av mig så jag var ju tvungen att hitta ett sånt! men såklart hittar jag inget och sprang runt i stan och letade som en galning men då kom jag på idén, att jag kunde göra ett själv pliiing! Knallade in på pandoruhobby (?) och handlade allt som skulle var på halsbandet och taddaaa tyckte det blev hur snyggt som helst! och min bror trodde inte på mig att jag hade gjort de själv hihi (a)

Är någon intresserad att köpa såna halsband så gör jag dom gärna. Behöver inte se ut som detta halsbandet gjorde. Ni kan komma med egna önskemål så ska jag se vad jag kan göra :) Hör av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0