06.05

japp precis som rubriken löd 06.05 vaknar jag idag alltså det va dels för pojkens alarm på mobilen för han ska ju iväg och jobba sen kunde jag inte somna om för Alfa (hund valpen) hoppa upp i sängen och ville leka och jag va ju inte på humör direkt men jag kunde inte somna om så jag gick upp och gick ut en runda med honom. Igår köpte pojken en ny mobil för han var ju klantig och tappa sin egen på stranden på midsommar. Sen efter vi hade varit på center syd och handlat ny mobil åkte vi hem till Diana (Kristians mamma) för hon hade råkat stänga av sin frys så hon var tvungen att tillaga all mat hon hade i frysen så alla va där hemma och åt hehe.
Planer för idag - Ja det blir att passa lilla Alfa och träffa My lite sen vid 5 ska jag hem till Diana sen vidare till Kristians mormor för att fira Kenny (Kristians bror) som fyller år idag :) Tjolllllaaahhoooppp!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! älskar din blogg :D:D men måste fråga har du hund? och kan du lägga upp bilder på hunden. tack så jätte mycket!:)<3

2010-06-30 @ 11:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0