wallawalla

Shoo!
idag är det tisdag och jag är inte i skolan för ja ..
som sagt ska vi snart välja gymnasie och jag hade ingen idé om vad jag ville gå innan, eller jo har haft funderingar på hantverksprogramet men det är ju så att jag är så extremt skoltrött och egentligen vill ta ett fri år nu efter nian men det är bara onödigt för då får jag liskom gå ett "extra" år och det vill jag ej. så jag vill ha något som är chill och som man kan vila ut
men endå få en utbildning och bli något, och det är handel på fransmöller oO Handel lärling, för då går man i skolan vissa dagar och jobbar kanske tex i affär vissa dagar och det gör att man inte blir så skoltrött, men jag får se åååååhh panik verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0